thewaytoahealthierme.blogg.se

2022-05-21
19:49:46

Film 49. Pirates of Caribbean (1/5)



För den buffliga men ändå charmiga kaptenen Jack Sparrow är Karibiens kristallklara vatten som en enda stor lekplats full av äventyr och mysterier. Jacks idylliska liv kapsejsar den dag då den girige Kapten Barbossa stjäl hans ögonsten, skeppet The Black Pearl. Barbossa attackerar sedan staden Port Royal och kidnappar guvernörens vackra dotter Elizabeth Swann. 

Jag har alltid tyckt om den här filmen, och att jag tycker om Jack Sparrow är ingen nyhet. Men när jag fick höra att min kära syster inte sett dessa filmer så blev jag självklart tvungen att visa henne hur extremt bra dom är!

Johnny Depp är den sanne Jack Sparrow och jag kommer vägra se kommande filmer om inte Johnny Depp får spela honom. No way. 

Kan väl inte skriva så mycket mer eftersom jag inte pausar dessa filmer för att skriva kommentarer. Så jävla bra är filmen. Men den är sevärd som faan, så se den!!!


Pirates of Caribbean
2 Timmar och 12 Minuter
😻😻😻😻😻😻(6/5)!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: