thewaytoahealthierme.blogg.se

2021-09-24
21:23:11

Fredag 24 September

Hur min sömn varit inatt? Ett skämt. Jag har legat i sängen, i soffan, suttit upp, legat ner, duschat och lyssnat på massa olika meditationer. Men nope. 

Jag somna först efter 7. Ungefär en timme efter att jag somnade ringde personalen och fråga om jag hade tagit morgonmedicin. Det hade jag gjort, men glömt berätta för dom att det var gjort. Därefter sov jag till klockan var runt 10. Efter det kunde jag inte sova längre. 

Utöver det så har dagen varit fantastiskt underhållande. Framförallt efter 16 tiden. Jag har skrattat otroligt mycket, nåt jag saknat att få göra. Och skrattet bubblade bara upp, utan minsta ansträngning. Och sedan när jag kom hem nu ikväll så har jag inte känt nån oro eller ångest. Skönt! 

❤️ Jag saknar mamma däremot, enormt mycket. Och efter eftermiddagen som varit så har jag sån längtan att få ringa henne och bara prata. I timmar. Så som vi ibland gjorde. Det var nåt som irriterade mig mest, alla samtal, och det är samtidigt dom jag saknar nu såna här dagar. Men jag vet att hon är med mig hela tiden, även om det inte är fysiskt. ❤️






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: