thewaytoahealthierme.blogg.se

2019-06-10
17:36:16

Promenad idag

Det är så jäkla skönt att röra på sig, visserligen så är det naturligtvis jobbigt också då det gör ont i benen, MEN jag vägrar ge upp nu när jag fått upp ögonen för hur jäkla härligt det är.

Det började regna när jag var vid affären, men efter att jag köpt två stycken 1,5 liters mjölk och lagt dem i väskan så beslöt jag mig för att ändå fortsätta min promenad. Jag blev självklart alldeles genomblöt, men i aktivt läge gjorde det inte så mycket då jag inte hade til till att frysa. 
Stannade till
vid utomhus gymmet som dom har vid sjön och lyfte en stång på 15-20 kilo 10 gånger och fortsatte sedan runt. 

Sammanlagt så har jag gått närmare en mil idag och för mig så är det en bra sak, något som jag väldigt sällan klarar av då bara tanken på att röra mig ibland gör mig energilös. Men med musik i öronen så gick det bra.







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: