thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-01-31
10:18:51

När allt faller

När allt faller så har jag min älskade som fångar upp mig innan jag blodig slår i marken, trots att han egentligen inte behöver. Han kom igår och höll mig vid liv ännu en dag/natt. Det enda jag är rädd för just nu är att det här kommer bli för mycket för honom, att mitt psykiska mående kommer förstöra våran relation till varandra. Jag försöker att inte avslöja för mycket, försöker verkligen att hålla saker från hans medvetande, men han ser på mig en enda gång och han vet att något är fel utan att jag behöver berätta det för honom. Jag har verkligen funnit min själsfrände.❤
Kommentarer:
2018-01-31 @ 11:28:57


Svar: ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-01-31 @ 15:30:08
#2: Kamilla

Vilken tur du har som har en så fin och förstående pojkvän. Att må dåligt psykiskt är ingen dans på rosor. KRam till dig.

Svar: Ja, han är underbar. 💗 Detsamma till dig!
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-01-31 @ 20:03:46

Så lätt tror jag inte att han lämnar dig, han kommer stötta dig för alltid

Svar: Tack så mycket ❤️
Ja han är fantastisk!😊
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: