thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-27
23:10:40

Jag flyr hellre än att bli lämnad

Jag har skrivit och tagit bort det jag försökt formulera flera gånger nu under den senaste timmen eller så. 
Jag har ångest från helvetet och rädslorna jag känner börjar ta överhanden på mina tankar. Jag kan knappt andas längre och jag vet inte om jag gör rätt i att skriva det här men det är så jag känner.
Jag är så rädd att bli lämnad och övergiven att jag hellre väljer att fly.
Fly bort från verkligheten och smärtan över att bli ensam kvar.


Kommentarer:
2018-02-28 @ 06:57:57
#1: Emeeli

Va tråkigt att du känner så :( jag hoppas innerligt att du får bukt med din ångest! <3 den e jobbig o ha.

Svar: Ja, jag anser att ångesten för mig är det värsta som finns då den är så svår att beskriva.
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 07:00:22
#2: Nouw.se/familjennordberg

Skickar massa styrkekramar

Svar: Tack så mycket ❤️ Det behövs verkligen just nu!
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 08:25:56
#3: Vicktoria

Stora kramar till dig <3

Svar: Tack så mycket ❤️ Detsamma min vän! ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 08:48:44
#4: Gurka123

Efter vad jag läst när du skriver om din fästman så tvivlar jag att han nånsin kommer lämna dig. :) han verkar väldigt underbar! Styrkekramar! älskar din blogg!

Svar: Innerst inne vet jag att han inte skulle göra det men rädslan är enormt påtaglig i just den stunden då jag får ångest. Han ÄR underbar och så förstående.
Tack så mycket för att du läser och kommenterar min blogg! Det uppskattas verkligen!❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 08:55:08
#5: Pauline

Kram❤️

Svar: Kram kram ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 12:00:34
#6: Michelle

Hjälper inte att fly

Svar: Nä, jag vet. Men i stundens ångest så tror man att det hjälper.
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 12:42:01

Där är jag exakt likadan :/

Svar: Ja, visst är det jobbigt? :(
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 17:21:30
#8: Jennie

Fina du! Jag förstår din känsla, jag har alltid varit rädd för att vara ensam och bli lämnad men börjar äntligen få bort dessa tankar genom att snacka allvar med mig själv, det är ingen idé att lägga så mycket energi på något som KAN hända det skapar bara så mycket onödig ångest och smärta i mig. Hoppas de känns bättre snart vännen och att du kan överkomma denna rädsla för tro mig vi är starka och vi klarar mer än vi tror <3

Svar: Tack snälla för dina positiva tankar och ord. ❤️ Jag vet ju innerst inne att känslan, rädslan jag får inte är rationell.. men i just den stunden så är man otroligt sårbar och minsta småsak kan bli enormt stor. Iallafall är det så för mig.
Tack för att du läser och kommenterar min blogg! Det värmer väldigt mycket! ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 18:50:11

förstår hur du känner men du är inte ensam försök ta en dag i taget <3

Svar: Tack vännen ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28 @ 21:27:01
#10: Harriet

Massa kramar från mig med❤

Svar: ❤️❤️❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-03-01 @ 12:27:59
#11: Jackie

kram!❤️

Svar: Kraam ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: