thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-01
19:34:52

Modifast dag 2

Jag sa ju att jag skulle börja med modifast pulverdrycker så som idag den 1/2 2018. Men jag började redan igår och än så länge går det väldigt bra. Jag tycker att svartvinbär drycken är väldigt god, samt chokladpuddingen och vaniljgröten. Jag har också hallon, kaffe och choklad som jag ännu ej har testat, samt en currysoppa som ska ätas varm som jag kommer äta ikväll.
Det har varit snöstorm där jag bor hela dagen, och det sägs ska fortsätta hela helgen. Jag kommer bli tokig om bussarna blir inställda hela helgen för jag saknar min älskade mamma och vill kunna åka och hälsa på henne då det tyvärr inte är gångavstånd.
Jag har spelat WOW idag och det får mig att må mycket bättre då jag fastnar i karaktärernas liv istället för mitt eget, glömmer alla mina egna problem och jag känner mig något lugnare efter att jag spelat i några timmar. Det är typ det enda som gör att jag glömmer mina egna smärtor.

Kommentarer:
2018-02-01 @ 20:15:13
#1: Kamilla

Hoppas att ni slipper snökaoset som det varnas för. Ha en fin kväll.

Svar: Jadu här har det varit enormt kaos redan, alla bussar har varit inställda så som idag. ☹️
Ha en fin kväll du med! ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-01 @ 21:58:37
#2: Jenny

Hoppas att de funkar för dig :)

Svar: Tack så mycket Jenny ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-01 @ 22:43:46
#3: Jennie

Lycka till! :D Önskar dig en fortsatt bra vecka :)

Svar: Tack så mycket ❤️ Detsamma
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: