thewaytoahealthierme.blogg.se

2021-11-14
10:00:26

Ny filmutmaning, förlorar bok utmaningen!




Sååå, jag kommer att satsa på att träna massvis framför tvn och passar därför på att utmana mig själv att se ett specifikt antal filmer som jag ska klara av att se till årsskiftet 2022!

Jag väljer att titta på 250 stycken filmer. Då vi har filmkväll varje helg med personalen så tror inte jag att antalet filmer är en omöjlighet då bara det är 52 filmer.  Och de flesta ljudböckerna är mellan 7-21 timmar långa, en film däremot är vanligtvis max 3 timmar lång. Det gör ju givetvis skillnad. 

Jag kommer att skriva recensioner, liknande det jag skrivit om olika böcker, men kan te sig lite annorlunda huruvida jag tycker om handlingen eller inte.

Jag tänkte börja med utmaningen 1a December 2021, och avsluta den 1a December 2022.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: