thewaytoahealthierme.blogg.se

2021-04-18
08:30:18

Sammanfattning av vecka 15 & Planering för vecka 16




Sammanfattningen är väl egentligen ganska så kort. Jag har haft ont i ryggen även denna vecka och har därför inte orkat träna. Jag har gjort vissa speciella rörelser dock, som sägs vara bra vid diskbråck. Och jag har faktiskt blivit lite bättre nu. Jag tror att det beror på att jag stretchat och gjort dessa rörelser två till tre gånger om dagen.

Jag har ätit enligt schemat, förutom att jag ätit lite mer grönsaker än planerat, men det är okej. Jag blir behagligt mätt på denna dieten. Och faktum är faktiskt att jag kommit in i ketos igen. Det känner jag på andedräkten.. 🤮

Denna vecka har också inneburit viktnedgång. Inte alls lika mycket som förra veckan, men är ändå förvånansvärt mycket. Mer än vad jag trodde att det skulle vara i alla fall.

Vikt förra veckan:
147,5

Vikt denna vecka:
145,8

Viktnedgång:
-1,7 kilo

Matschema för vecka 16.. Jag kommer att vara riktigt riktigt strikt hela veckan fram till helgen efter måndag, såhär:

Måndag 19
  • Naturdiet 
  • Dragon House 
Tisdag 20
  • Naturdiet 
  • Grönsaker
  • Naturdiet 
Onsdag 21
  • Naturdiet 
  • Naturdiet 
  • Naturdiet 
Torsdag 22
  • Naturdiet 
  • Vaniljpudding
  • Naturdiet 
Fredag 23
  • Naturdiet 
  • Grönsaker
  • Naturdiet 
  • Bar
Lördag 24
  • Gröt
  • Naturdiet 
  • Chokladpudding
  • Chips till lördagsgotta
Söndag 25
  • Gröt 
  • Naturdiet
  • Grönsaker
  • Naturdiet


Jag vill försöka börja träna igen från och med Måndag, så jag kommer försöka gå 6.000 steg varje dag. Om jag klarar det så får jag avgöra i slutet av denna vecka om jag ska höja antalet steg till nästa vecka eller hålla mig till 6.000 steg även nästa vecka. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: