thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-03-20
23:50:35

Hos en partner

Vad attraktion verkligen är i sin helhet har jag egentligen inte någon aning om, men dagen ämne handlar om just det - attraktion.
Jag har väntat hela dagen med att skriva det här, eftersom jag inte riktigt vet vad jag tycker om hos min partner.
När det kommer till pojkvännen så kan jag säga det att jag först och främst föll för hans ögon, som är både vackra och intensiva, hans blick liksom söker sig in på djupet och rör vid min själ. Sedan var det ju självklart hans personlighet och värme som fick mig att bli förälskad i honom. Än idag har jag lite svårt att titta honom i ögonen, speciellt när jag är upprörd - då behöver han bara några sekunder på sig för att förstå att någonting är fel. Det är både positivt och negativt på en och samma gång. Hans leende och skratt får mig fortfarande knäsvag.
Så, jag tror att jag äntligen har svarat på frågan korrekt, för det är det här som jag har beskrivit som för mig är attraktion.
Sedan så är"mystisk" och "obeslutsam" också något som jag finner extra attraktivt, eftersom i början så hade jag lite svårt för att kategorisera honom så som jag så ofta gör. Det skapade en extra liten gnista mellan oss.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: