thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-03-17
19:32:05

5 attraktiva kändisar

Först och främst så vill jag säga att det här ämnet är ett bland det roligaste på listan. Jag tänker sällan på kändis-världen och när jag gör det så har jag ett så kallat avskärmande, jag tycker att i grund och botten så är ju även kändisar människor. Jag tycker att vissa kändisars liv är intressanta att följa, men jag är inte en sådan person som köper skvallertidningar, vill jag verkligen veta någonting så läser jag det hellre på nätet än i en tidning.

Första kändisen på den här listan är alltså Ruby Rose. Jag tycker att hon är extremt vacker och jag gillade verkligen hennes karaktär i Orange Is The New Black. En serie som jag definitivt rekommendera btw!


Andra kändisen är Johnny Depp och jag tycker att hans skådespeleri i överlag är helt fantastisk, speciellt när han spelar piraten Jack Sparrow! Och jag tycker att han är sexig även utan eyeliner.




Tredje kändisen på listan är en ståuppkomiker enligt mitt eget tycke är sensationell och helt underbar. Jonas Gardell. Inte bara hans råa skämt får honom att stå ut i mina ögon, utan även hans varma leende, busiga ögon och hans allmänt snälla utseende.




Fjärde kändisen på listan är Simon J Berger, han är mest känd som sin huvudkaraktär i Torka Aldrig Tårar Utan Handskar, Paul. Jag vet ingenting om honom privat sätt men jag tycker att han är väldigt attraktiv.



Femte och sista kändisen i listan har en väldigt tragisk bakgrund och död och han var inte känd när han levde. År 1993 så blev han mördad av två killar som inte accepterade honom för den han var. Brandon Teena var född i tjejkropp men han kände sig alltid som en kille. År 1999 kom det ut en film som hette Boys Don't Cry och den handlade om hans sista månader i livet och om hans tragiska död. Jag tycker att han var väldigt väldigt attraktiv.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: