thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-01-21
17:35:47

Jag är inte självisk

Utan att hänga ut någon så har jag fått massvis med sms från en person som borde stå mig allra närmast, så många sms att jag blev tvungen att blockera den personen för att hen tärde på mitt psykiska mående då smsen innehöll klagomål om mig, mitt liv och mina handikapp som den här personen aldrig förstått sig på.
Jag har alltid varit den som hjälpt och stöttat andra innan jag tänkt på mig själv, ibland blev det till och med så att jag glömde bort att ta hand om mig själv, jag levde inget riktigt liv på den tiden och ångesten var enorm utan att jag förstod varför.
Nu förstår jag dock och jag vägrar gå tillbaka till det livet jag levde innan, jag mådde så mycket sämre på den tiden och ingen förtjänar att bli behandlad på det sättet.
Så om ni tycker att jag är självisk och egoistisk för att jag väljer att leva för min egen skull så får ni gärna tycka det, jag bryr mig inte längre.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: