thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-05
19:11:47

En trött dag

Planen idag var ju egentligen att jag skulle åka och simma efter att jag hälsat på min underbara mamma, men då jag inte fick någon sömn överhuvudtaget inatt så var det ganska självklart att jag inte skulle klara det, varken fysiskt eller psykiskt. Försöker dock hålla humöret uppe trots att jag än en gång glömde en sak på bussen och jag får sån ångest efteråt då det blir en förändring jag inte alls är beredd på.
Jag åkte dessutom iväg utan att äta någon frukost alls, dessutom glömde jag att ta med mig modifast över dagen så när jag äntligen kom hem igen så var jag så skakig att jag började storgråta. Det kommer dock aldrig att ske igen då jag kommer ta med mig en påse och shakern om jag åker iväg någonstans.
På Onsdag ska jag till läkaren och väga mig, känns både spännande och nervöst. Jag kommer lägga ut i bloggen hur mycket jag gått ner varannan vecka då jag vägt mig, men min startvikt kommer jag dock lägga ut efter att jag kommit i mål. 😊

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: