thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-04-11
14:23:54

Jobb, jobb JOBB!!

Efter flera år som jag har gått runt med en känsla av hopplöshet så har jag äntligen fått en sysselsättning!! Jag var på möte idag och jag fick dagar och tider som jag kommer att vara på jobbet. 2 dagar i veckan i tre timmars tid. Det är helt perfekt och jag längtar verkligen efter att få börja vilket jag kommer att få göra 24 April.
Jag har gått hemma alldeles för länge nu så därför är jag extra glad över att få in lite rutiner i mitt liv, saker att göra som jag själv tycker är roligt och jag längtar med spänning i hela kroppen.
Jag har alltså fått sysselsättning på en tidningsredaktion för funktionsnedsatta och eftersom jag älskar att skriva så tycker jag att det kommer bli väldigt roligt att få göra något som jag verkligen tycker om.
Jippi 😁😁😁
Kommentar:
2018-04-14 @ 15:49:05
#1: Jippie

Braaa vad kul för dig :D

Svar: ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: