thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-04-16
22:12:10

Jag känner mig så förvirrad

Jag har varit hos pojkvännen inatt och idag åkte vi tillsammans upp till sjukhuset så att jag kunde ta mina vanliga prover för att stabilisera mitt blodförtunnande läkemedel. Sedan åkte han på jobbet och jag åkte hem för att träffa min kontaktperson ❤️ och det är alltid lika roligt. Sedan kom pojkvännen hem till mig och vi har umgåtts sedan dess, just nu sitter han och spela wow och jag ligger i sängen och funderar på livet i allmänhet.
Mycket positivt har hänt den senaste tiden, jag har skrattat mer än vad jag har gråtit den senaste tiden och det känns så skönt.
Ändå ligger jag här och funderar tyst för mig själv vart livet är på väg, och naturligtvis kommer massa negativt upp i tankarna också, och jag undrar om jag verkligen förtjänar att känna mig såhär lycklig. Jag vill skratta och gråta på samma gång och just därför kommer jag att vända på kudden nu och invänta John blund med sitt sömngrus. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: