thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-04-17
17:53:58

En svaghet som jag har

Dagens ämne är att jag ska berätta något personligt om mig själv och jag kommer försöka göra ämnet ganska intressant eftersom det här förvånar mig väldigt mycket och jag har själv aldrig tolererat den här typen av egenskap hos någon annan eftersom jag har sett hur illa en sådan här egenskap kan göra och hur svårhanterlig den faktiskt är. Jag pratar naturligtvis om svartsjuka partners emellan.
Jag har aldrig tänkt mig själv in i tanken på att vara svartsjuk, jag har inte känt något sådant tidigare så att säga.. men jag upptäckte för någon vecka sedan att jo, jag är extremt svartsjuk och även fastän jag verkligen försöker så kan jag inte tänka på något annat sätt när den känslan sveper över mig. Jag har dock försökt ignorera det eftersom jag inte tycker att det är direkt vackert att känna såhär. Och det är första gången som jag berättar det här för någon, jag tror inte ens att pojkvännen vet om att jag har den här svagheten. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: