thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-05-03
00:09:13

Tappat bort mig lite i listan

Ja, som ni har märkt så har jag inte uppdaterat bloggen på ett bra tag nu, och det beror helt enkelt på att det verkliga livet har varit ganska kämpigt. Mamma ligger på sjukhuset igen och jag är självklart orolig för hennes fortsatta hälsa.
Jag kommer fortsätta med listan, jag kommer att ta ikapp mig, från och med imorgon. Och ja, jag ber än en gång om ursäkt, men ibland så blir man tvungen att göra prioriteringar här i livet och min största prioritering  just nu är min mamma och hennes hälsa. Jag ska hälsa på henne på sjukhuset så som på fredag och då får vadfansomhelst hända, så kommer jag ändå att åka dit.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp för att äntligen börja simma igen imorgon! Yaaaaaay!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: