thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-03-03
16:51:44

Den lyckligaste stunden i mitt liv

Jag har en hel del stunder i mitt liv som har betytt extra mycket för mig. När jag fick reda på att jag skulle bli moster för första gången tillexempel, det fick mig att börja hoppa upp och ned där jag stod. Mina systersöner har alltid betytt extra mycket för mig då jag har fått förtroendet att få sitta barnvakt åt de små många gånger vilket i sig bidrar till att man får en speciell relation till dem.
Men min absolut lyckligaste stund här i livet var när pojkvännen ställde sig ner på knä och friade till mig inför publik.
Jag kommer här att lägga ut den bilden som togs vid den händelsen då en bild ibland säger mer än tusen ord.



Kommentar:
2018-03-05 @ 21:54:05
#1: Charlotte

Så fint! <3

Svar: Tack så mycket ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: