thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-03-23
23:24:16

30 dagars planering

Jag har väldigt svårt att bestämma saker i förväg på grund av min psykiskt dåliga nåebde samtidigt som jag har svårt för oberäkneliga saker som händer alldeles för fort utan någon som helst planering. Jag vet, ett stort dilemma, eller hur? Just därför brukar jag försöka ta dagen som den kommer och acceptera de motgångar jag stöter på, även när det anses omöjligt.
Iallafall så ska jag försöka få ihop ett inlägg idag, ett krystat sådant tyvärr så jag hellre hade sovit nu istället för att skriva och det är just därför som jag tycker om den här listan, för den får mig att ta indikativ till att skriva även de dagar jag känner att jag inte riktigt orkar eller vet hur. Jag har insett att det förmodligen är tråkigt att bara läsa dem här ämnena, att ni säkert hellre vill läsa om mitt nuvarande mående och det jag går igenom just nu.. men ärligt talat så orkar jag helt enkelt inte skriva om det just nu, eftersom jag gärna inte vill gräva ner mig i mörkret.
Så.. Mina mål för 30 dagar... Jaa, vad ska jag säga? Jag kommer fylla i de här rutorna senare när jag väl har gjort saken som står:

[ ] Börja simma igen
[ ] Börja acceptera att jag är älskad för den jag är
[ ] Börja laga mat igen
[ ] Gå promenader
[ ] Titta på film tillsammans med fästmannen
[ ] Förhoppningsvis vara mer pigg och alert

När månaden har gått så får vi helt enkelt se hur mycket jag har lyckats åstadkomma.




Kommentar:
2018-04-05 @ 00:28:23
#1: Lista

Det är bättre atr skriva ifrån den där listan du la upp än bara måendet då de kab bli alldeles för nattsvart & negativt & de kan man tappa läsare på då jag iallafall också vill läsa om glada och positiva saker inte bara tråkiga o svarta.

Svar: Jamen precis. Tänkte faktiskt börja med en ny lista som jag har hittat. Pojkvännen ska göra samma lista fast på sin facebooksida. Jag tycker att det var roligt att ha något att skriva varje dag.
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: