thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-01-28
21:42:31

Middag

Nu lär det bli ett jävla liv, men jag måste få skriva om denna fantastiska dag utan att behöva oroa mig om att jag gjort något fel.
Jag blev upphämtad vid halv fyra tiden idag av min pojkväns pappa och min pojkväns syster för att äta middag hemma hos mina svärföräldrar. Och dagen har varit enormt lugn, inga onödiga sms eller någon yttre oro, så idag har jag fått andas ut utan att känna någon stress.
Vi åt älgkött med hasselbackspotatis, det var jättegott, min svärmor kan verkligen laga god mat.
Jag behövde verkligen den här dagen och är mina svärföräldrar evigt tacksam för att dom har tagit emot mig med öppna armar.
Kommentar:
2018-01-29 @ 09:38:20
#1: Anonym

Tack själv för att vi får ha dig 💕💞

Svar: ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: