thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-01-26
19:39:01

Jättetrött

Jag är jättetrött efter dagens bravader. En massa bråk om sånt som varit och inte varit, hur olika människor kan se på saker.. jag funderar på hur jag ska få personerna att förstå hur det faktiskt är då mina ord inte räcker till. Jag försöker försvara mig men då jag bara får motgångar hela tiden så förlorar jag energin och dom undrar varför jag inte orkar vara närvarande..? Skrattretande när jag försöker förklara hela tiden utan att någon förstår.
Vad är det jag vill att dom ska förstå då!?
Jo.. att jag är tvungen att förbereda mig mentalt sätt, och då spelar det ingen roll vad det är jag ska göra. Om det är något roligt, tråkigt, jobbigt - förberedelser behövs. Även de gånger då jag ska på bio, middag eller ska få besök av pojkvännen så behöver jag dagar på mig att få förbereda mig så att jag klarar av det mentalt annars kan allt falla samman på mindre än en sekund och det vill jag helst kunna slippa..
Så det är alltså inte bara "jobbiga" saker som jag drar mig från att göra, utan det spelar ingen roll VAD det är så behöver jag förbereda mig.
Punkt slut.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: