thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-07
13:36:57

Tack ❤️

Jag vaknade av att personalen kom som vanligt klockan åtta med medicin, efter det kunde jag inte somna om. Jag har ingen sysselsättning än, men står i kö för att få börja så snart det finns en plats ledig där jag vill börja.
Idag klockan 12 kom mina fastrar på besök, har inte träffat  dom på jättelänge så det kändes roligt att få träffa dom igen. Vi gick och åt på restaurangen som finns i närheten av där jag bor, jag åt mycket sallad och en portion med kycklingfilé, det var väldigt gott, har saknat känslan av att tugga. *skratt* Så till dom vill jag utropa ett stort tack för den goda lunchen och ett väldigt trevligt sällskap! ❤️
Klockan 15 kommer jag att gå ner på vårdcentralen och träffa läkaren och där ska jag alltså väga mig. Eftersom jag äter Waran så vill dom ha lite extra koll på mig såhär i början av dieten.
Och Jo, jag kommer absolut fortsätta med den även om jag ibland äter annat än modifast, och de dagarna kommer jag hålla koll så att jag inte överstiger kaloriintaget.
Skriver nog mer ikväll och önska mig lycka till!
Kommentarer:
2018-02-07 @ 14:04:46
#1: melastar

ha en fin dag <3

Svar: Tack så mycket ❤️
Du med!
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-07 @ 15:02:29

Vad för typ av boende bor du på ? Jag nor på gruppbostad inom lss

Svar: Jag bor på ett serviceboende inom LSS. 😊
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-07 @ 21:31:55
#3: Nouw.se/familjennordberg

Kämpa på!

Svar: Tack så mycket ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-07 @ 21:54:02

Det är bra dom håller koll på dig! Fortsätt kämpa och lycka till ❤

Svar: Ja jag vill ju bli hälsosammare, inte riskera att något negativt händer liksom.
Tack så mycket! ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-08 @ 14:51:28
#5: Elina

Du får ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Detsamma.
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: