thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-21
16:06:52

Jag började nästan brinna

Herrejävlar. Idag var jag och min kontaktperson ( ❤️ ) på en pizzeria och åt gotta till lunch. Sedan så hämtade vi upp min pojkvän för att åka till Ica Maxi för att köpa wowtid (World of Warcraft), den fanns inte där så vi åkte till stan istället och köpte där. Men i bilen på väg från ställe till ställe så upptäckte min pojkvän att det började lukta bränt, vi kollade runt för att jag sedan upptäckte att jag hade börjat ryka, eller rättare sagt, min jacka hade börjat det. Jag var redan trött, efter det var jag totalt slut. 
Min vejp / eciggatett hade nästan börjat brinna, den rykte som fan och var kokhet.
Jag hade alltså suttit på den i bilen och sätet hade stjärtvärmaren på. Så batteriet tog stryk och överhettade. Jävligt otäckt var det i alla fall.
 Nu är jag och pojkvännen hemma och jag har ingen ork kvar.
Tacksam dock att pojkvännen redan köpt mig en ny vejp. ❤️

Kommentarer:
2018-02-21 @ 19:10:59
#1: Kamilla

Fy vad läskigt. Skönt att det gick bra till slut. Kram

Svar: Tack Kamilla.
ja det var väldigt otäckt. fy
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-25 @ 17:26:30
#2: Jenny

Läskigt att den började brinna

Svar: Ja det var lite otäckt. Batteriet som fick kortslutning.
❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: