thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-28
19:12:46

Spirituellt attackerad

Den senaste tiden så har jag funderat på djupet när det gäller religion och det är väl bra att dagens ämne handlar om just min syn på religion och hur jag tolkar den frågan.
Först och främst vill jag påpeka att  jag inte tror på någon specifik Gud, men däremot så är jag övertygad om att det finns en högre makt någonstans, något som är mycket större än människan självt. Men vad den makten är eller vad den innebär för oss, har jag ingen aning om och jag klarar inte av att gräva så djupt ner.
Jag tror däremot på det övernaturliga, på ett liv efter detta och att energier från den andra sidan kan både ge och ta ork och energi från de levande väsendet.
Jag kommer här att berätta om en sak jag varit med om som enligt mig inte har någon logisk förklaring och jag är redan övertygad av min egna tro, så ni behöver inte försöka lösa det här åt mig. Det här hände inatt och det är inte första gången det händer men den här gången gick det alldeles för långt och jag har inte haft möjlighet att uttrycka mig i orrd om den här händelsen så ursäkta mig om inlägget anses flummigt men jag är fortfarande skakig efter inatt. Och det är sexuellt, så håll er borta om ni inte vill läsa om det, okej?
Det hela började med att jag hade svårt att somna, jag hade vänt och vridit på mig i flera timmars tid utan att lyckas somna men så plötsligt känner jag hur madrassen rörde sig vid midjehöjd, som om någon satte sig ner bredvid mig och jag tittade på platsen utan att någon var där, ingen människa och ingen katt. Plötsligt så känner jag hur någon liksom greppar tag om mina handleder och jag upptäcker att jag inte kan röra på mig - överhuvudtaget. Jag försökte att inte få panik men pulsen ökade drastiskt när jag upptäckte att jag inte kunde göra mig själv hörd heller, inte ett enda ljud yttrade sig via mina läppar och till min yttersta förskräckelse så ser jag något över mig, som en skugga, eller en slags rök av något slag, det är väldigt svårt att beskriva något som egentligen inte syns, och jag får hjärtklappning bara jag tänker på det här såhär i efterhand. Och som om det inte vore tillräckligt så kände jag hur något trängde sig in i mig utan förvarning därnere..
Ni kan ju gissa om jag kunde sova något alls.. vilket jag självfallet inte gjode.
Man kanske kan se det här som ett minne, en tillbakablick, en mardröm.. men jag vet hur dom känns och det här var inte något sånt, det här var en verklig händelse som jag har jättesvårt att sätta ord på. Har funderat hela dagen om jag borde skriva ut det här då jag inte vill verka konstig eller skrämma iväg er, men jag kände att jag verkligen behövde få skriva av mig.
Jag har varit med om andra saker också, jag har blivit riven och blivit fysiskt attackerad, så jag vet att andevärlden kan agera fysiskt. Men min innersta fråga är.. var det här verkligen ett andligt väsen? Eller var det något mycket mörkare? Något som är självklart är att det inte finns någon förklaring bakom denna händelse. Och det skrämmer mig samtidigt som det gör mig mer intresserad över den här paranormala världen.
Har ni varit med om något övernaturligt?




Kommentarer:
2018-02-28 @ 20:05:10
#1: Josefine

jadå massor med gången. Ibörjan blev jag rädd nu kan jag hantera de mer!

Svar: Jag är alldeles för öppen, skulle behöva lära mig att stänga en del saker ute så det slipper bli så intensivt.
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-03-01 @ 11:51:05
#2: bylisa.se

Oj, både läskigt och spännande. Tycker mig upplevt en hel del, men bara "snälla" saker 😊

Svar: Ja men eller hur? Har haft svårt att somna de senaste nätterna. Jag tycker att det är både otäckt och spännande med andlig aktivitet, men den här händelsen var förjävla otäckt asså.
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: