thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-06
12:36:09

Fan asså

Jag känner mig som en lägre människa och många personer  säger att det inte finns någon annan väg än uppåt nu, upp med humöret och psyket, att jag har nått botten redan.
Så varför känner jag mig då så fruktansvärt ful och äcklig idag?
Det känns som om världen är på väg att rasa samman och jag borde inte ens existera, borde inte finnas till.
Idag drar jag täcket över huvudet och tillåter att grotta ner mig i skiten då jag inte orkar göra något annat just nu.
Fy fan.
Kommentarer:
2018-02-06 @ 13:19:37

Man har rätt att känna sig så ibland, kan var skönt att få gnälla v sig lite på bloggen. För de tär väl det en blogg är till för att gnälla av sig när man mår så där redigt dåligt:) hoppas det snart känns bättre för dig :)

Svar: Jadu Christer, ibland kan det vara riktigt skönt att få skriva av sig lite. Tack så mycket för att du läser min blogg och tack för din fina kommentar! ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-06 @ 16:01:21

Det är inte så konstigt att man kan må sådär ibland, men det är viktigt att man till slut inser sitt värde och inte fortsätter dra ner sig själv. Det kan vara svårt, det tror jag säkert. Men ta hjälp av vänner och bekanta om du behöver! Det är inte bara att ta sig i kragen när man mår dåligt psykiskt, hoppas att det blir bra med dig!

Svar: Tack så mycket. ❤️
Jag funderar starkt på inläggning då jag denna gång behöver professionell hjälp men det tär även det på psyket, att be om den hjälp man verkligen behöver.
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-06 @ 17:28:03

Sådana dagar har jag i perioder, hemska är dem. Styrke kram!

Svar: ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-06 @ 18:23:59
#4: Jenny

Usch... låter inte alls roligt och jag vill ge dig en stor kram.
Det är lätt för mig att säga, men det blir bättre... har mått så där överdjävligt dåligt och känt att nu är allt bara skit... men när man minst anar det så blir det bättre!
Försök ha det i tankarna :)

KRAAAAAAAAM!!!

Svar: ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-06 @ 18:55:19
#5: Jennie

Fina du! Såna här dagar kommer men försök leva på tanken att de bara är en dålig dag och kommer bli bättre <3

Svar: ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-02-08 @ 08:10:46
#6: Kirsi

Om det är något jag har lärt mig av alla mina år med depression och ångest, så är det att allting blir så mycket lättare när man inte kämpar emot det dåliga måendet.

Vissa dagar är det helt enkelt bättre att göra just sådär, dra täcket över huvudet och bara vara och vila.

Svar: Jo, så är det verkligen, men ibland är det jättesvårt att erkänna att man har psykisk ohälsa, även för sig själv.

Ja vissa dagar är mycket värre än andra o de dagarna som är värst vägrar jag kliva upp då allting tenderar att gå snett de dagarna.
Tack för att du läser min blogg och kommenterar! ❤️
thewaytoahealthierme.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: