thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-04-12
23:27:48

Recension om wow

Oj! Jag har alltid haft svårt för att skriva recensioner av den anledningen att det är så komplicerat begrepp - vad ska man ta med och vad är viktigt att undvika? Och att hitta ett ämne att recensera om är också svårt i den här utmaningen eftersom det inte ska handla om favorit böcker/filmer eller ens serier som det så ofta brukar vara. Jag kommer iallafall att ge det ett försök, även om vissa ser den här recensionen som oseriöst och ointressant - för mig är den inte det.
Wow. Eller ja, World of Warcraft, är ett datorspel som jag verkligen rekommenderar för dom som tycker om att sitta framför datorn timmar i sträck då det är extremt lätt hänt att man fastnar och glömmer bort både rum och tid. För dom som mår psykiskt dåligt är det ett bra sätt att fördriva tiden på och få ut sin frustration via spelet istället för att göra något drastiskt i den verkliga världen. Det handlar alltså om att man ska skapa sina egna karaktärer och göra utmaningar. Det är väldigt viktigt att läsa all den text man får, gärna flera gånger om, för då lär man sig för det första vad man ska göra i själva spelet, sedan så får man ju också intressant information om den rasen man valt att vara och historien bakom själva spelet.


Det är svårt att skriva recensioner. Men som sagt, jag rekommenderar verkligen det här spelet till alla som tycker om fantasy, historia och utmaningar! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: