thewaytoahealthierme.blogg.se

2018-04-07
21:38:17

En vanlig dag i mitt liv

Jag blir väckt varje morgon runt 08.00 av personalen för att ta den medicin jag förtär. Sedan går jag och lägger mig igen en stund tills personalen kommer tillbaka 10.00 för att hjälpa mig att plocka ihop och så om det behövs och samtidigt får jag någon att prata med om jag känner för det. Efter det försöker jag att äta en blandning av frukost och lunch, men för det mesta klarar jag inte riktigt av att äta tidigt då det först och främst är väldigt tråkigt att äta ensam, sedan så känner jag mig inte direkt hungrig heller. Efter det sätter jag mig vanligtvis vid datorn och nördar lite, den senaste tiden har det blivit väldigt mycket Youtube. Runt tretiden när älskling slutar jobba så ringer jag oftast upp honom på Skype, men den senaste tiden har det blivit på mobilen för jag har som sagt hamnat i en extrem svacka just nu i min depression och jag har inte någon ork att hålla mig vaken. Så jag har varit sängliggande ett bra tag nu. Jag försöker verkligen att bryta det mönstret men det är svårt. Jag kliver upp de gånger jag behöver såklart och igår var jag faktiskt i personallägenheten 2 timmar på kvällen. Jag går och lägger mig väldigt tidigt och jag har som sagt inte någon riktig ork till någonting. De gånger pojkvännen är hos mig så försöker jag verkligen hålla mig vaken längre stunder, hålla mig uppe och social, men för det mesta slutar det med att han ligger tillsammans med mig och håller om mig när jag får mina hysteriska utbrott av tårar. Det är en dag av min vardag just nu. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: